MEN MEN MEN.

Har tänkt gå in på sidan tidigare men de har liksom inte blivit av.
Men just nu idag så skrev min kusin på sin blogg eller var det på fb?
I vilket fall så tyckte hon att man skulle besöka villervallas sida.
Och ja varför inte jag har ju tänkt tanken tidigare så sagt och gjort så
gick jag in där och spana och nu kommer jag inte därifrån.
Åååå så mycket fint. Många fina rea plagg kvar också.
Varför fick du mig att gå in där Therese? haha.. :)
Så nu har jag en alldeles för lång önskelista på den sidan också.
Om bara bebis var här nu så hade jag lätt köpt något men vill inte köpa
mer saker innan han är här....



Foto:Villervalla Collage:Loveelliii

Kommentarer
Postat av: Therese

He he he :D Suuuuuperfina och sköna kläder.... billigare än polarn också ;) (fast dyrare än HM; Lindex & Kapp-Ahl men det behöver vi ju inte tala högt om)

2011-09-20 @ 23:02:26
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0