FULLLLLT UPP KAN MAN SÄGA.

De är mycket på gång nu... vet inte i vilken ende jag ska börja.
Inget negativt som tur är utan bara bra saker...
Är både bra och dåligt med fullt upp, tiden går snabbare och jag
har inte lika mycket tid att tänka på krämper och illamående..
Men samtidigt vill jag hinna varva ner och inte stressa för mycket.
Men allt kommer nog bli bra till slut, känner det på mig..
Spännande är det i vilket fall.

I morgon bitti ska vi först iväg på lite äventyr, alldeles för tidigt
egentligen men hade som inget val där. Sen kl 11 är det magmätning
och lyssna på hjärtljud som gäller... Får se om Jimmy och/eller Linda
kommer följa med också. Sen hem igen och på eftermiddagen ska vi
till Gimo igen på föräldragrupp... Ska bli spännande och se va som
händer då, andra gången men vi kunde inte sist så.
Kanske bara blir vi som kommer dyka upp haha.

Undrar om man ska krypa ner i sängen nu. Sov som lite lite i natt
eftersom bebis höll igång så det var helt omöjligt att somna före två
i natt. Så jag hoppas de inte blir lika ikväll. Vild bebis, ont i ryggen,
halsbränna, suuuper förkyld och typ sammandragningar eller något
liknande gjorde de hela omöjligt. Så i kväll/natt vill jag ha sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0