MÅ TI ON.

Som vanligt när jag jobbar så spenderar vi en del tid hos morfarn. I måndags åkte vi dit efter att vi hade träffat Linda Lucas och Noel. Skönt att vara där på morgonen när man ska jobba och slippa åka hemifrån då. Efter vi hade ätit middag åkte vi ner till min faster Barbro en sväng, vi ses alldeles för sällan. Theo åt hallon och utforska lägenheten.

Dagen efter jobb som sagt och hade en sån grymt bra dag så jag bara bubbla av idéer och inspiration. Theo hade busat lekt och gosat som vanligt och haft de jätte bra.

Idag som sagt Uppsala en sväng, lunch med mormorn på hennes jobb och besök på ackis för min del.

Sådär ja kortfattat va de ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0