VILLERVALLA KLÄDER TILL THEO.

Nu i sommar när vi var till Dalarna åkte vi ut på en liten tripp till Insjön och kikade (läs handlade) på vägen hem tog vi oss till Sågmyra Outlet. Jimmy satt i bilen och sov haha, trött kille. Och jag och Theo va ute och handla. Hade hört att de fanns barnkläds outlet och nog fanns de det allt. Snacka om paradiset haha! Fick med oss en del plagg hem och kan säga att jag hade kunnat köpt mååånga fler.
 
Idag var Theo och jag nere på stan en sväng, vilket var säkert 3 år sen sist jag va minst. Va in på Sweetie Pie och himmel va trevligt de va. Nog för att de inte va outlet priser där inne men de blev som en liten energi kick bara att se alla fina kläder och färger. Ååå så fina Villervallas färger/kläder va i höst. Vill ha hur mycket som helst av de till Theo. Och inte kan man bestämma sig för vilken färg heller när de är minst tre som skulle kunna få följa med hem. Hade lätt kunnat bli dyrt. Han fick sig en mössa till pop jackan mormorn köpt till honom och två bodysar i nästa storlek. 80 är stort än men allt i 74 har han ju haft ett tag nu och de märks att de inte direkt töjer sig och blir större. Inte för att han blir mindre heller. Han verkar ligga där i mellan eller nåt. Men bättre lite för stora kläder än för tajta och små. Han blir ju faktiskt, helt underligt nog hela 10!!!! månader på söndag. Hur i hela fridens dagar gick de till. Min lilla gosak. Händer så mycket nu hela tiden men de kan vi ta i ett annat inlägg.
 
Här är i alla fall lite av de från Villervalla Theo sååå gärna skulle ha på sig, bortsätt från den blåa bodyn som han fick idag :)
 
 
Hur kan man bestämma vilken färg man gillar bäst? alla tre är så grymt fina i verkligheten. Dem skriker Theo allihop. Den längst upp till höger finns i de där randiga också i alla tre färgerna och den ser så himla mysig ut. Som tur va fick jag en rabatt grej så nästa gång vet jag vad som ska köpas. Kanske man lär åka till Uppsala och stan lite oftare nu framöver.
 

Kommentarer
Postat av: Therese A

Deras hemsida är också bra! Fick kläderna dagen efter när jag beställde. Deras byxor är guld! De har dragsko nedtill vilket gör att de kan ha dem länge eftersom de inte snubblar på byxbenen... Super!! Kram

2012-08-29 @ 22:03:44
URL: http://sorkboet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0