FÖRETAGS TANKAR.

Funderar på ett nytt namn till mitt företag. När jag väl är av med butikslokalen vill jag att de är klart. Mina tankar är fortfarande vid TINDRA som jag sagt enda sen flera år tillbaka.. Kan inte riktigt släppa de. Eftersom de inte kommer bli någon lillasyster till Theo med de namnet längre så kan ju företaget heta de ändå.

Tindra
Design & Interiör

Tål att tänkas på.. Och tål att tänka ut några andra alternativ så man verkligen känner sig säker. BlomsterDesign känns inte riktigt passande längre vilket som. Visst ska jag jobba med blommor bland annat men utan butikslokalen vill jag ha en nystart.

Ska iväg ett par timmar nu på dagen och sitta med vid ett jobb samtal och se om jag vill ta de jobbet när Theo blir lite större.. Tidigast i höst kan jag hoppa på de eftersom de krävs en kurs på annan ort en vecka först. Men blommorna kommer jag kunna ha hand om redan nu till samma företag. Pappa ställer upp och passar Theo eftersom Jimmy jobbar och kan inte åka hem. Bästa bästa pappa! Som tur är så är jag bara några gator bort i fall jag måste hem fort.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0