FRÅGA.

Nu kommer jag med en liten fråga igen.. Nässpray och tre månader? Går de ihop.. Får man.. Bör man? Theo har varit små förkyld nästan sen han föddes men nu här om dagen vart han jätte snorig och de hörs verkligen att han har de jobbigt. Tänkte om man kunde prova nässpray men har för mig att bvc sa förr att man absolut skulle låta bli se. De står har jag för mig från 0 till 3 år på deras minsta förpackning. Vill ju inte att han ska ha de jobbigt om de går att göra något.. Vill heller inte att jag ska göra de värre om jag provar något. Mammas lille pärla.


Kommentarer
Postat av: Camilla Kastberg Odeheim

Inte för att jag provat det själv. men sägs att bröstmjölk ska vara bra för täppta små näsor. sen finns det ju sån nässug inte heller något jag provat.

När lisan var snorig, bullade jag upp henne med kuddar så hon fick upp huvudet högre iaf. Hoppas lilla killen inte behöver vara så snorig så länge till. vi måste ju komma o kika på er guldklimp nåt tag också.

2012-01-28 @ 17:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0