HEMMA.

Me tanke på förra inlägget så han jag i alla fall fixa lite där hemma förra veckan.. Bytte gardiner i vardagsrummet och piffade lite. Satt upp foton på Theo i köket och vardagsrummet. Så de blev lite mer personligt här hemma. Vardagsrummet går nu i orange, grått med lite svart vitt och brunt till. Skönt att de hänt lite i alla fall. Vill så mycke så de bara kryper i fingrarna. Behöver ringa lite samtal idag me men inte så enkelt med en gråtande bebis på armen. Har pratat med Lotta i några omgångar idag me eftersom hon är i butiken så får vi avbryta hela tiden. Får se om de blir något formex i helgen, jag både vill och inte. Är så mycket annat jag skulle behöva göra och jag vill hinna spendera tid med familjen samtidigt behöver jag verkligen komma iväg och göra något annat något roligt något som jag saknar. Tiden räcker inte till. Vet att när jag väl är på formex kommer de göra ont att jag inte kan köpa in som vanligt och de är väl en av anledningarna att de tar emot att åka också. Varför ska allt vara så svårt och ta så hårt på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0