MÖBEL ÅNGEST.

Beslutsångest till tusen, vad gillar jag bäst? Kan någon svara på de som känner mig bra. Gillestugan ska få sig någon möbel likaså hallen och kanske kanske köket. Funderar på ett längre bord/byrå med hyllor under mellan öppna spisen och tegelväggen där nere och kanske något annat skåp vid trappen. I hallen vill jag ha en byrå vid väggen mot köket. Om jag ska ha något i köket måste de vara litet och smalt. Helst av allt vill jag att jag ska kunna flytta runt så man får lite variation... Att alla möbler ska kunna passa på alla ställen.
Här är några av dem som ligger bäst till.. Några andra har jag bara bild på i mobilen så de inlägget kommer tätt efter.




Foto:Miljögården, Alma design och Interiörhuset.

Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

Den med korgar kommer Theo älska att riva ur allting ur när han blir lite äldre ;) hoppas han inte blir en vilding som våra för då kommer ni få binda fast alla möbler :-P en aspekt att ta in redan nu vid möbelval, snart kommer han ta sig runt och upptäcka allt i lagom höjd.... Men fina är de allihop och jag skulle gärna ha den med 3 korgar =)

2012-01-25 @ 18:38:59
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0