UNDERLIGA INLÄGG.

Klockan är snart 05.00 och jag har precis gett Theo mat och ny blöja.. Han sover igen men jag är piggelin. Förhoppningsvis somnar jag rätt snart jag också. Tänkte slänga in lite bilder i väntan på tröttheten men i stället för fem i inlägget så blev de en sådär tolv stycken..... Ööö undrar om blogg.se är trött eller om de är min mobil som är de. För inte hade jag tänkt lägga upp tre fyra lika bilder av varje. Aja får fixa de med vanliga datorn sen. På tal om något helt annat så tror jag att jag ska börja samla på barnkammarböckerna åt "våra barn" (om de nu blir nån mer än Theo) tycker de vore lite kul att ha alla och de är ju så smart med cd skiva till dem också. Hittade den här julvarianten igår när vi var på maxi. Hade man tänkt till hade man ju kunnat ge han sin första till julklapp men då hade jag inte kommit på denna fina ide :P får bli en i alla hjärtans dags present och en i påsk ägget i stället. Nu börjar skrutt vakna igen...... Lill bäbisen är snuvig bäbis inte lätt att sova då inte varken för han eller mamman.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0