UPPSALA.

Idag var jag och Theo själva till Uppsala. Skulle fixa lite blommor till butiken köpa ett paket golv till och några födelsedags presenter. Gick väl helt okej, enda som jag inte riktigt trivs med när man är in med honom själv är ju då att man knappt kan göra något, man kan ju liksom inte lämna honom utanför om man ska prova kläder heller inte handla allt för mycket om man ska komma med både honom och varorna till kassan. Så vi var inte in så länge, hade så gärna velat kolla efter något till mig själv och hemmet men så blev de inte. Kanske man skulle åka in själv nån helg och lämna Theo hemma med pappan. Tål att funderas på. Ikväll har Theon inte varit glad. Spelar ingen roll vad man gör så hjälper de inte. Bara tårar och höga toner. Nu till slut efter mer än fyra timmar så blundar han och strax ska mamman försöka lägga ner honom i sin säng så jag också får sova. Imorgon är de butiken som gäller, med min pappa och Theo bus, mys dag hoppas jag.. Har massor att göra där borta men alltid gosig att ha han med sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0