SÅ HIMLA TYPISKT.

När vi skulle fixa i ordning Theos rum så hittade jag ingen tapet alls som jag ville ha, va nån sådär halv bra men de fanns verkligen ingen så som jag hade föreställt mig. Men nu, helt plötsligt nu när rummet är klart och har vart de en stund, nu hittar jag tapeter.. flera tapeter. I Boråstapeters senaste barnkollektion fanns de flera som ropa mitt namn. Precis såna som jag var ute efter då men som jag inte hitta. Varför har dem inte kunnat komma med dem tidigare för, så typiskt. Pappa/morfar.... kan vi tapetsera en eller båda av dem grön målade väggarna? De vore väl himla skoj tycker du inte.
 
Känner att de vore himla kul att få inreda ett barn rum till en liten tjej också för himmel vad med fina såna tapeter det fanns. Ojojoj. Nästan lite farligt många.
 

Kommentarer
Postat av: Therese A

Men du :) Här hemma är det jag som sköter tapetseringen, det är inte så krångligt som man kanske tror, du kan nog fixa det själv på en dag/kväll bara du försöker. Händigheten måste väl ligga i generna??

2012-07-04 @ 22:54:57
URL: http://sorkoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0