DUKTIG KILLE.

Nu står Theobus säng (min gamla) i hans egna rum och hans andra säng (Jimmys gamla) i vårt sovrum. Dem har alltså bytt plats. Nu ska de sovas i sitt egna rum för de mesta och för att underlätta de hela eftersom killen gillar livat så är stereon på där inne när han sover. I natt gav vi de ett första försök och oj om de lyckades. Han somna vid 21.30 i min famn och vi lyfte över honom till sängen. Han fortsatte sova och gjorde de enda till kl 5! Förvånad mamma när hon vakna av att han låg och jollra och sen kikade på klockan. Undrar om de hade någon inverkan att han fick gröt 1 1/2 port (och hade säkert kunnat äta mer, har aldrig ätit så mycket gröt förr) kl 19 och vid 21 eftersom tröttmössan va vaken ville han ha välling också. I vilket fall va han så duktig, hoppas han sover lika bra i natt också. Fast mamman är själv hemma då pappan jobbar em/natt så hoppas jag de går. Är väl mest mamman som får panik och vill ha Theo nära då skulle jag tro men nej jag ska allt försöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0