MORS DAG.

Igår var vi hemma hela fm och grejade ute.. Jimmy med volvon och jag med rabatterna på framsidan som behövde sig en genomgång. Theo satt i vagnen och lekte med sina grejer. På em kom mamma och Pia en sväng efter hund utställningen.. Och strax innan de hade Jimmy kommit på att vi skulle dra in till stan innan dem stängde och köpa cykel till mig. Så hem kom vi med en cykel och barnsadel och hjälm till Theo. Gu så kul jag som velat ha en cykel så länge.. Va inte igår man cykla kan jag säga.. Så nöjd! Får se hur de är att cykla med Theo bakom sen, lite nervöst kommer de vara men man lär sig ju. Nu känns de som att de kommer vara lite smidigare att ta sig någonstans nära och slippa ta fram bilen för bara de. De va min första mors dag de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0