VÅR TISDAG.

Började dagen med att gå till affären och handla lite medan Theo fick sova i vagnen.. Och sen var vi förbi först Cia när hon öppna och sen Heli en snabbis innan vi gick hem igen. Hade sån tur att Theo sov ute i vagnen till kl 12 nästan så jag han med att laga mat och börja baka lite. Hela tre timmar i vagnen, så skönt för oss båda.
Jimmy vakna vid 13 och så åkte han vid 15 så vi han inte ses så mycket idag och han långt ifrån allt vi skulle göra. Men men.
Och inte han jag göra de själv sen i stället heller eftersom lillpojken har varit så arg sen eftermiddagen. Så fort jag inte varit i närheten eller om han inte sätt mig så har han blivit så jäkla förbannad och tok gråtit. Inte ville han sova mer än 45 min på em heller. Inget har egentligen hjälpt.
De har testats endel på mammans tålamod idag kan man säga. Söta lilla underbara bäbis <3
Nu har han fått välling och börjar somna i min famn. Hoppas hoppas han fortsätter sova när jag lägger ner honom i sin säng. Mamman är så trött efter idag så de kommer nog inte bli något gjort ikväll får ta de i morgon fm i stället.. Jag vill sova!


Kommentarer
Postat av: Therese A

undrar om han kan ha kommit in i separationsångestfas? Låter nästan som nåt sånt.... eller så är han bara sällskapssjuk. Det är konstigt hur de små liven kan reta sån gallfeber på en och ändå så älskar man dem så ofantligt. Visst är det fascinerande <3

2012-05-15 @ 21:39:13
URL: http://sorkoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0