JULDAGEN.

Förfärligt jädra less på denna jul, kan den bara ta slut nån gång. Suck suck suck! Mår fruktansvärt dåligt och ligger där jag ligger. Har legat i sängen fram till 12.30 och gjorde ett uppehåll för att ta en dusch och få på Theo lite kläder inför dagens julfirande. Nu ligger jag till sängs igen och de övriga fem sitter i vardagsrummet och fikar alldeles för gott fikabröd. Idag är jag inte speciellt glad över min sits jag är i, otroligt lycklig över vår andre lille grabb men så besviken över att ha de så här. Jag vill också fira jul, jag vill också kunna sitta vid bordet med dem övriga vid både fika och mat, jag vill orka/kunna vara med när Theo öppnar sina julklappar. Usch jag mår så fruktansvärt dåligt denna jul, kan de bara bli maj snart innan jag bryter ihop, orkar inte åka in med dropp igen, vill inte ligga där på en brits med nål i armen. Nej peppa nu och bit ihop, de ska gå på ett eller annat vis.
Ska bita ihop efter dem ätit mat och knäppa några kort och föreviga dagen lite i alla fall.
 

Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

<3

2013-12-25 @ 21:15:35
URL: http://sorkboet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0