PÅFYLLNING.

Idag kände jag mig lite piggare än igår och behövde fylla på medicin förrådet innan jul och nyår så de inte tar slut när man absolut inte kan få tag i de, med tre tabletter om dagen går de undan. Å då det närmsta apoteket bara har högst! en förp hemma åt gången så fick de bli en tripp till en av grannorterna. Där är de minsann ordning och reda med välfyllda lådor. På vägen dit fick jag stanna till och pusta ut och försöka äta lite hemma hos pappa, får verkligen inte bryta mönstret då går de direkt åt skogen. I vilket fall så var jag in till mina arbetskamrater efter apoteket när jag ändå va där.. på de ena stället fick jag mig en julklapp, paradisask presentkort och jobb almanacka.. Och på de andra massor med inspiration och lite blommor.. Stannade även kvar där för ännu ett mål mat sittandes i fikarummet, har gått förvånansvärt bra att äta idag (som jag är less på denna ensidiga kost nu). Åå va jag saknar allt! Men ack va den lilla trippen tog hårt på mig. Helt slut och så ont i rygg ben och ja hela kroppen. Får se hur de känns i morgon. Men jag gissar på stel värk och må skit. Snacka om att kroppen går ner sig 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

När är det tänkt att det ska "gå över" ? :)

2013-12-17 @ 21:13:16
URL: http://sorkboet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0