SÄNG JAKT.

När vi sen en gång kommer flytta in i vårt nyrenoverade sovrum (vi kommer sova i lillebrors medan de rustas i vårt) så ska de bli ny säng. Sen Theo slagit sig om och om igen i våran malm så ska den ut. Alldeles för vassa och stora kanter på den. Och med jacket han slog i näsan när han drutta omkull där inne i somras ja då fick jag nog så nu är jag som en hök på honom varje gång han är där inne. Skulle velat byta för länge sedan men de kom en del i mellan. Skulle passa himla bra att fixa ny i samband med att vi flyttar tillbaka igen. Vet vad jag vill ha helst men ikea har gjort om den rackaren och gamla varianten finns väldigt sällan på blocket och liknande. Men är de så att de inte dykt upp någon där tills rums bytet ja då får det helt enkelt bli den nya varianten. Gillar den också men gamla får lite högre poäng. Det är dessa jag pratar om..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0