TRÖTT.

TröttTröttttt och mest på att hosta sönder mig själv. Theo vakna vid 23 igår och vägra ligga inne i sitt rum och sova. Jimmy och jag hade inte ens somnat än, jag låg bara och hosta och kunde inte slappna av och Jimmy ja han va väl mest less på att höra mig så han inte kunde sova. I vilket fall så har jag så svårt att sova med Theo mellan oss nu när jag inte är frisk heller, han bökar och bökar och väcker mig sjuttielva gånger per natt. Somna nästan på en gång när han kom in sen har han väckt mig några gånger i natt, vid 4 tänkte jag att nu kommer väl hostan snart så nu är det kört men jag lyckades somna och vakna av honom 5.40 i stället. Han böka så jag vakna men själv sov ungen denna gång. Dock drog hostan igång så jag tog mitt täcke och sitter sen dess i vardagsrummet. Ligga ner går inte så får bli nån halv variant i snurrfåtöljen. Täcket funkar rätt bra som dempning och än har inte killarna vaknat av mig. Kommer nog känna mig mera trött idag, trött på att hosta är jag sen länge och stackars lillebror som får skumpa runt en gång i minuten av hur jag håller på. Om jag kunde få den jädra hostan och förkylningen att gå upp i rök ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0