LÅST.

Just nu önskar jag att jag hade låst den här sidan ändå, så jag kunde skriva alla tankar och känslor jag känner just nu utan att vara för öppen.
Jag är ledsen och otroligt tagen så de gör ont i hjärtat. Jag tänker tänker och tänker. Känner och gråter. Overkligt och obegripligt är orden som snurrar runt runt.
Vi har vänner som just idag började genomgå något fruktansvärt jobbigt. Något som gör att just nu skulle jag vilja strunta i allt och bra va med mina käresta och våra vänner.
Med gråten i halsen och tankarna långt borta är de nu dags att försöka sova. Första besöket/arbetsdagen på fonus kontoret i morgon. Inte speciellt passande efter denna kväll men ett jobb är ett jobb även fast känslorna är överallt just nu och kommer säkert göra sig påminda där i morgon.

Stark är ännu starkare tillsammans <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0