THEOS TORSDAG.

Idag va han själv utan mamma i 30
minuter igen och ingen fara idag heller. Fick till och med en släng puss när jag vinka hej då. När jag kom tillbaka va han inne med fröken Åsa på solrosen och hälsa på så jag gick och satt mig med dem andra i stället så de han nog gå en kvar tjugo minuter till innan han såg mig. Han hade sprungit rakt in i en stol där inne medan jag va borta men Åsa trösta och de hade inte varit några rop efter nån mamma inte. Känns skönt!
Idag fick vi även äta lunch där och Theo skötte de helt okej även om de va väldigt intressant med allt som han inte skulle ha. Men fullt förståeligt då de va första lunchen där.
I morgon är tanken att Jimmy ska va med Theo där. Då ska lunchen intas utan föräldrar närvarande. De ska bli spännande att höra hur de går.. Känner att de nog kommer bli värre de än att lämna honom där själv när jag är i huset bredvid. Men de är bra att vi får lära oss
alla tre.

Efter 12 åkte vi hemåt så Theo fick busa lite med pappan... Och sen gick bilen mot Östhammar och Lottas där jag skulle göra lite jobb blommor åt Fonus. Theo somna i bilen innan vi kom från garage uppfarten hemma. Och sov till strax efter halv fyra. När hände se senast!?
Vidare åkte jag och lämna av honom hos morfarn så han fick äta lite gröt och busa medan jag va och handla mat.
Väl hemma sover han tillslut sött i sin säng nästan två timmar senare än vanligt för då ville man minsann inte sova inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0