BILAR.

Theo är helt kär i sina bilar och kom in till mig i morse mitt i första cars filmen och sa mamma måste åka köpa Rödis. Jag vill ha sån. Och sen låg vi länge och kollade på min mobil efter någon bra sida med bilarna på. Hittade faktiskt på en som hette playlek eller något liknande och dem hade väldigt många ur både ettan tvåan och flygplan. Till och med Rödis. Har inte sätt den i någon butik heller inte Sally och Holly men dem hittade vi också på. Måste köpa dem mamma sa han igen. Gulle! Han vill så gärna ha Mack lastbilen men vi säger att då måste man vara snäll kille och lyssna på mamma och pappa så kanske man får den i storebror present sen när lillebror har kommit till världen. Han vet mycket väl om de för han säger varje gång sen när lillebror kommer. Funderar på om vi ska kika in på dialect i morgon efter Theos besök på Östhammars sjukhus, dags för astmakoll och se om de kan finnas någon liten bil där i alla hjärtans present så han får välja, men är rädd att dem inte är billigast på dem direkt. 









Kommentarer
Postat av: Therese A

Finns många på tradera också :)

2014-02-13 @ 19:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0