GEGGAMOJA TILL LILLEBROR.

Dem här skulle jag vilja ha till lillebror eller i alla fall någon av dem då man inte riktigt är gjord av pengar.. 

 







Finns fina mössor till också och "haklappar/dregglisar" och de kommer säkerligen vara rea på dem innan de är dags för lillebror att använda dem.. Sådär lagom till de är höst och nya kollektionen släpps men som vanligt vill man ju ha de nuuuuuu. Börjar fatta lite smått att de ska klämmas ut en unge till snart, även fast jag mår som jag gör och känner den lille parveln mycket aktiv som han är men jag förstår ändå inte riktigt att jag är gravid och att Theo ska snart bli storebror. Vecka 29 idag, bara 11 veckor kvar till bf. 11 veckor går sjukt fort... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0