LESS OCH INGET LINDRAR.

I morgon ska jag få min femte omgång med nålarna, akupunktur mot illamåendet på mvc. Tyvärr tror jag de blir den sista för jag mår inte ett dugg bättre av dem snarare har jag börjat må sämre sen jag började med de. Inget verkar hjälpa mig att må bättre så jag har gett upp nu. Jag är helt enkelt allergisk mot Jimmy eller mina hormoner är de.. Och de spelar ingen roll vad dem ger eller provar på mig kroppen tar inte emot de och de finns inget som lindrar. De är idag 100 dagar till bf.. Jag blir ju inte direkt mindre runt magen, fogar och rygg är redan kämpiga. Lillebror är så sjukt aktiv och de gör mig ännu mer hängig. Hela eftermiddagen har jag bara spytt och försökt äta på något nytt efter men de går icke spyr bara upp de me och mår så sjukt illa. Har ändå sista månaden haft de lite lindrigare med spyorna förutom vid magsjukan då men sen snart en och en halv vecka tillbaka har dem kommit tillbaka mera. Inget mot i höstas men ju längre graviditeten går ju jobbigare blir de ju att spy också. De är nog att må illa hela förbaskade tiden och inte kunna äta, nån spya ibland går an men detta orkar jag inte mer... Kan jag bara få må bra!!!
Kvällsmys med världens bästa Theo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0