TRÖTT.

Denna morgon är jag ovanligt trött, somna strax före tolv vilket inte händer speciellt ofta.. Theo vakna 3.45 och hade nog drömt något för han ville in till mamma.. Barnet somna om vid 4.15 och sov till 5.15.. Mamman somna aldrig om. De första Theo säger när han vaknar är - mamma jag kissa pottan byta blöja sen sitta soffan äta lälling kolla film. Bara upp de! hungrig va jag också efter gårdagens spyor så bara på dem obligatoriska mackorna, drack tydligen för mycket vatten.. De va sååå gott med vatten! Allt kom upp, har inte hänt på morgonen på ett par månader. Morgon mackorna brukar peppar peppar alltid numera få va kvar även om jag börjar må illa direkt när jag ätit dem. Men men, bara ut i köket och göra en ny. Trött som ett as och så less på att spy. Undrar om Theo kommer somna vid lunchen på dagis idag också, sist han vakna tidigt lag han huvudet på bordet sura lite sen sov han.. 
Idag blir de sova middag och vila för hela slanten för denna mamma, åå nu vakna lillebror i magen också full rulle på en gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0