VAGN ELLER INTE.

Funderar på att köpa en vagn till babyskyddet, hade även dem tankarna när vi fick Theo men de blev aldrig av vilket jag ångrar lite. Då vi har en akta graco stol (både den efter Theo och en "ny" som Theos kompis Livia haft) så lär de bli en sån vagn i så fall. Om den passar till Theos vet jag inte då den har några år på nacken nu men gamla basen passar på nya skyddet i alla fall. Frågan är om man ska lägga några kronor extra på den mycket snyggare evon eller om man ska snåla ut och köra billiga varianten som inte är fullt lika rolig. Vore skönt att kunna köra lillebror i stället för att bära stolen överallt speciellt då storebror också ska med som tex till dagis och hem. Då min kropp är trasig och slut kommer de ta tid att komma ikapp och att bära tung bebis plus stol är inte de optimala för min kropp och rygg. Samtidigt känner jag att tänk om de är onödigt, tänk om jag inte kommer använda den så mycket som jag tror nu.. 
 




Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

Vi satte babyskyddet i vår vanliga sulky när vi åkte nånstans, den hakade liksom på bygeln i fram, har ni testat att ställa ned i sittvagnen. Vi hade akta graco vagnen men använde den väldigt sällan och för vår del ( nu förstår jag att du har andra behov, som sagt kroppen tar nog ett tag att återhämta sig) var det ett onödigt köp. Den vagnen var ganska svårkörd så prova ordentligt innan, annars kanske det bara blir jobbigare för ryggen.... :(

2014-02-28 @ 15:26:14
URL: http://sorkboet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0