FREDAG + VECKA 33 IDAG.

Vecka 33 idag med lillebror i magen, dagen började 04.45 av att Jimmy åkte till jobbet. 05.15 vaknade Theo pigg och utvilad men vi låg kvar i våran säng och myste och busade en stund.. Resten av morgonen tog jag Theo själv (händer inte så ofta numera) gick bra men de tog på krafterna kan man säga. Mår mycket mer illa idag och det är grymt jobbigt i kroppen. Känner mig som jag skulle vara ett par dagar ifrån bf. Kroppen är helt slut och de trycker nedåt som f*n. Svårt att gå stå och sitta och verkligen inte bekvämt. Idag har jag varit mer snorig igen, tänk att de verkligen byter skepnad från dag till dag. Halsbrännan har kommit tillbaka sista dagarna skillnaden mot förr är att tabletterna mot den gör mig ännu mer illamående. Så va de inte tidigare. Suck! 
 
Morfarn kom på fm och börja greja i sovrummet igen jag vilade och försökte äta lite trotts den hemska känslan. Vid mitt på dagen åkte jag en sväng till Tierp helt ensam. Va extremt jobbigt att sitta och köra själv så de blir nog inte så mycket mer av de innan bebis är ute. Kom både dit och hem i alla fall men de va inte en rolig resa. Dock va jag in på två ställen där, ena med köpt 3 betala för 2 och de andra stället hade 50% på allt idag. Fyndade lite sommarkläder till lillebror och en cars bil (Flo) till Theo samt lite inrednings pryttlar till hemmet. Blev ett betydligt billigare kalas med dem där fina erbjudandena. Åkte förbi Jimmys jobb och sa hej när jag ändå va där sen vidare hem. Var inte borta länge men de gjorde mig helt förfärligt slut. 
 
När jag precis svängde in på gatan ringde dagis att Theo hade 40 graders feber. Sist dem ringde (för ett par veckor sedan) hade han ju ingen fast dem sa de så trodde inte riktigt på de för än jag såg de själv. Men denna gången va han verkligen sjuk, lilla gubben låg helt utslagen och ville inte släppa taget om mig när jag väl kom in där. Hemma fick han lite mot febern och sen slockna han i våran säng. Hade sovit tre timmar på dagis och sov tre till hemma sen. Han va varm som en kamin. Vaknade nyss och nu tittar han och Jimmy på plattan och Theo dricker saft. Piggare men de är nog iprenen som verkar. Nu ska de bli spännande och se hur detta utvecklar sig. De räckte tydligen inte med 5 veckors förkylning och hosta. 
 
Jag har försökt äta lite men fy va jag mår illa. Lillebror spänner magen på mig och rör runt så jag vill bara spy. Riktig mensverk i både mage och nere i ryggen. Kom ut nu unge! Du behöver inte va kvar i magen till i maj, jag lovar. Lesssss på att må skit dåligt nu. Less på att må så illa. Nu, krypa ner till grabbarna i sängen och mysa lite om jag klarar av att ligga ner vill säga. 
 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0