LITE UTE I SOLEN.

Den lille sjuklingen sov ute i vagnen igår mitt på dagen, dock blev de ingen längre stund men han sov ett tag i alla fall. Jimmy va ute och greja på baksidan och jag satt i en stol i solen och försökte få lite ny energi. När barnet sen vakna ville han vara ute en stund men de märktes att han inte var riktigt kry för allt va så jobbigt och han ville ha dricka hela tiden. Men han ville heller inte gå in. Han hade ingen feber där på dagen men sen på kvällen vart de 38 igen. Inte jätte hängig men som sagt lite kinkig och väldigt mammig.
 
 


 
Idag har han inte haft någon feber heller men hängig och inte sitt rätta jag. Vill inte sova någon middag fast han hade svårt att hålla sig vaken. Somna dock till slut en stund inne i vagnen... Så de känns som hans kropp inte riktigt vill göra sig av med sjukdomen, de ligger och gnager lite och ploppar upp till och från. Får se hur kvällen blir.
 
Mamman är jätte trött idag, sov sådär i natt och vakna ändå ganska utvilad. Under fm pyssla jag på en del i köket medan Jimmy spackla sovrummet och Theo sprang i mellan oss och tvn. Funka rätt okej men vid lunch blev jag tvärslut och insåg att jag nog hade tagit ut mig lite för mycket . Har vilat och sovit lite från och till nu när Theo försökt sova men jag känner mig bara mer slut av de. Så mycket sammandragningar och full rulle i magen så kan inte riktigt slappna av heller. Om förkylningen gav sig ändå så man slipper hosta och snora mellan alla andetag. Snart dags att äta på något igen. Igår han jag bli alldeles för hungrig på em och de va inte bra alls, fy bubblan va jag mådde illa och hade svårt att få i mig något. De vill jag inte ha en repris på idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0